شناسهٔ خبر: 119956 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دبیر ستاد اقامه نماز راه و شهرسازی هرمزگان عنوان کرد:

سومین جلسه شورای اقامه نماز راه و شهرسازی هرمزگان برگزار شد

سومین جلسه نماز راه و شهرسازی هرمزگان سومین جلسه شورای اقامه نماز راه و شهرسازی هرمزگان با حضور معاونین و دیگر اعضا و با مرور مصوبات قبلی و ارائه برنامه های جدید تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، احمد شجاعی دبیر شورای اقامه نماز  اداره کل در خصوص جزئیات این جلسه گفت: این جلسه با هدف انعقاد تفاهم نامه سه جانبه میان ستاد اقامه نماز، آموزش و پرورش و اداره کل راه و شهرسازی استان جهت تامین ائمه جماعت یکی از مدارس در سال تحصیلی جدید و تجهیز نمازخانه ادارات، برگزاری دوره آموزشی ویژه کارکنان و شیوه های دعوت به نماز ویژه فرزندان و مادران آنها تحت عنوان ارائه مقاله و همچنین جشن تکلیف فرزندان پرسنل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه، خوشبختانه تاکنون در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز بین کارکنان و خانواده ها گام های مطلوبی برداشته شده است، افزود: اقدامات خوب و ارزنده این حوزه در راستای ترویج فرهنگ نماز باعث شد، شورای اقامه نماز راه و شهرسازی هرمزگان در سال گذشته همراه چند دستگاه اجرایی استان جایگاه برتر را کسب کند.

در ادامه دبیر ستاد اقامه نماز راه و شهرسازی هرمزگان برنامه های مصوب سال ۱۴۰۱ در زمینه ترویج وتوسعه فرهنگی اقامه نماز را تشریح کرد و و اظهار کرد: تبلیغ مجدد مسابقه کتابخوانی مرتبط با نماز و قرآن در سیستم دبیر خانه و سایر فضای مجازی با هدف بهره گیری بیشتر همکاران ، مستندسازی تصویری از تعطیلی کار در ۲۰ دقیقه زمان اقامه نماز جهت تسهیل حضور همکاران و اطلاع ارباب رجوع از آن و سرکشی و احوال پرسی همکاران و دعوت به نماز به اتفاق اعضای شورا بصورت مستمر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان جهت تکمیل و اجرائی شدن مصوبات ترویج فرهنگ نماز با موضوعات مختلف بحث و تبادل صورت گرفته و راهکارهای لازم ارائه شد.