شناسهٔ خبر: 119969 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی هفت ماهه نخست امسال اجرا شد:

آسفالت بیش از ۱۵۹ کیلومتر راه روستایی در لرستان

راه روستایی معاون فنی و راه روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت : در هفت ماهه نخست امسال بیش از ۱۵۹ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (لرستان)، مصطفی ملکی صادقی، با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های روستاها و تلاش برای محرومیت زدایی ،افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در راستای انجام رسالت سازمانی خود در خصوص ساخت راه‌های روستایی گام های ارزشمند و موثری برای برخورداری روستائیان از راهی ایمن و مطلوب در استان برداشته است.

وی به عملکرد پروژه های احداث راه های روستایی استان لرستان درهفت ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: ۲۴۸.۲ کیلومتر  از راه های روستایی استان زیر سازی شده است که همین مقدار نیز  آماده آسفالت است.

معاون فنی و راه روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد : در هفت ماهه نخست امسال علاوه بر اقدامات نگهداری و بهسازی راههای روستایی  ۱۵۹.۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت شده است.

ملکی صادقی بیان کرد: ۹۵  پروژه راه های روستایی در سطح استان اجرا شده است که در خرم آباد ۱۷ ، کوهدشت ۸، سلسله ۵ ،دورود۴ ، دلفان ۱۷ ، چگنی ۳، پلدختر۱۳ ، ازنا ۲، بروجرد ۱۰، الیگودرز ۱۳ و رومشکان یک پروژه انجام گرفته است.