شناسهٔ خبر: 119977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال انجام گرفت:

صدور حدود ۹۱ هزار بارنامه در استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از صدور بیش از ۹۱ هزار و ۴۸۹ بارنامه در استان از اول سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از اول سال جاری پایانه های بار استان مجموعا ۹۱ هزار و ۴۸۹ بارنامه را برای حمل کالاهای مختلف در سطح استان و خارج از استان صادر کردند.

وی افزود: در این مدت بیش از یک میلیون و ۳۹۰ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل ونقل این استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است

چشمه خاور عنوان کرد: سیمان، گندم،کلینگر،پلی اتیلن،انواع گاز مایع و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

وی تاکید کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

بیش از  هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.