شناسهٔ خبر: 119999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اشنویه خبر داد :

برگزاری جشن اتمام آسفالت کلیه محورهای ارتباطی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان اشنویه

آسفالت محورهای  شهرستان اشنویه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اشنویه گفت: به زودی تمام محورهای روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان آسفالت خواهد شد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جلال محمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اشنویه گفت : این شهرستان دارای ۷۲ محور روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که با اتمام آسفالت محور روستایی پولیه به طول ۱.۵ کیلومتر کل محورهای روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه های اجرا شده بهسازی و آسفالت محورهای روستایی شهرستان اشنویه در سال جاری گفت : محور گل مارون به طول ۱.۱ کیلومتر ، کانی رش به طول ۱.۵ کیلومتر ، گنج آباد به طول ۱.۳ کیلومتر ، قازان آباد به طول ۲ کیلومتر ، پروانه به طول ۲.۴ کیلومتر ، شاهین آباد به طول ۲ کیلومتر و پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی ذمه - آلکاباد به طول ۶.۸ کیلومتر از مهم‌ترین پروژه‌های آسفالت اجرا شده در راههای روستاهای بالای ۲۰ خانوار بود.

محمدی ادامه داد : از سایر پروژه های راهداری شهرستان اشنویه می توان به اتمام عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور نالوس قطعه اول به طول ۱.۲ کیلومتر و واگذاری قطعه دوم به طول ۵ کیلومتر به پیمانکار ، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور آغ بلاغ به طول ۷ کیلومتر که در حال اجرا بوده ، تعریض و بهسازی محور اشنویه - ارومیه قطعه دوم به طول ۶ کیلومتر که در حال اجرا است اشاره نمود.

وی اظهار داشت : کل اعتبارات هزینه شده و در حال هزینه پروژه های بهسازی و آسفالت راههای روستایی و نیز راهداری ۶۲.۲ میلیارد تومان بوده است.