شناسهٔ خبر: 120007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرپایانه مرزی بیله سوار خبرداد:

افزایش ۴۶ درصدی تردد وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار

پایانه مدیرپایانه مرزی بیله سواردر ۷ ماهه گذشته از افزایش ۴۶ درصدی تردد وسیله نقلیه در پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار گفت:در مدت یاد شده ۸۱ هزار و۳۱۲ دستگاه وسیله نقلیه ائم از پرو خالی از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال قبل ۵۵ هزار و۵۷۰ دستگاه وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده بودند افزود:در ۷ ماهه امسال افزایش چشمگیری را شاهد هستیم که نوید از حجم بالای ترانزیت در کشور است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار تعداد وسیله نقلیه ورودی را ۴۶ هزار و۷۱۳ دستگاه و وسیله نقلیه خروجی از پایانه مرزی بیله سوار را ۳۴ هزار و۵۹۹ دستگاه برشمرد و تصریح کرد:در ۷ ماهه گذشته بیش از ۸۰ هزاردستگاه کامیون از مرز بیله سوار تردد کرده اندکه از این تعداد ۴۶ هزار و ۱۴۵ دستگاه وارد و ۳۴ هزار دستگاه نیز خارج شده است.

بابایی از افزایش ۱۶۹ درصدی تردد وسیله نقلیه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار در ۷ ماهه گذشته خبرداد و خاطر نشان کرد:در این مدت ۱ هزار و ۱۰۷ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۴۱۱ دستگاه بود افزایش ۱۶۹ درصدی را نشان می دهد.

وی در این مدت  تعداد اتوبوس های ورودی را ۵۵۳ دستگاه و اتوبوس های خروجی از پایانه مرزی بیله سوار را ۵۵۴ دستگاه عنوان کرد و ادامه داد:از این میزان اتوبوس ورودی به پایانه مرزی بیله سوار ۲۵۵ دستگاه ایرانی و ۲۹۸ دستگاه نیز اتوبوس های آذری است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار تردد ۲۴ دستگاه وسیله نقلیه سواری را در ۷ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شدو اظهار کرد:از این تعداد ۱۵ دستگاه وارد مرزو۹ دستگاه نیز ازمرز خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۱ دستگاه بود در ۷ ماهه امسال بیش از ۲۳۰۰ درصد افزایش رادر تردد وسیله نقلیه سواری  شاهد هستیم.