شناسهٔ خبر: 120080 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۷ ماهه سالجاری صورت پذیرفت:

جابجایی بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در جنوب سیستان و بلوچستان

بيش از 17 هزار تن کالا از مبدأ استان كرمان حمل شده است معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت:۲ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۹۲۲ تن کالا در طی ۷ ماهه سالجاری توسط ناوگان باری در جنوب این استان جابجا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از ایرانشهر،علی قبا، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این میزان کالا توسط ۱۵۷ هزار و ۲۶۱ سفر باری جابجا شده است.

وی کالا های نفتی و تجاری را از جمله کالا های جابجا شده جنوب استان در این مدت ذکر کرد و گفت:جابجایی کالا در این مدت در جنوب استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۵ درصدی را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان،افزود:حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت های اصلی این اداره کل است.

قبا با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل انجام می شود،از مردم،رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.