شناسهٔ خبر: 120107 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تبلیغات بند کاف تبصره ۱۱ در استان انجام شد؛

ارسال ۵۰ بنر تبلیغاتی به شهرستان‌های استان تهران

محمدیان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۵۰ بنر اطلاع رسانی و تبلیغاتی در خصوص بند کاف تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ به شهرستان‌های استان تهران ارسال و در پلاک‌های اراضی تصرفی نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ آتینا محمدیان روشن، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت:  در راستای آئین‌نامه اجرایی بند "کاف" تبصره۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با موضوع تعیین تکلیف عرصه ساختمان های احداثی در اراضی دولتی که توسط اشخاص تا قبل از اول فروردین سال ۱۳۹۴ تصرف‌ شده‌اند و در آن ساخت‌وساز صورت گرفته و هم اکنون در حال بهره‌برداری است؛ متقاضیان می بایست برای تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به مصالح عمومی شهروندان و سیاستگذاران ، جهت تبلیغات و اطلاع رسانی به شهروندان نسبت به ارسال ۵۰ بنر تبلیغاتی به شهرستانهای استان تهران اقدام شد.

لازم به ذکر است در بنرهای تبلیغاتی ارسالی به شهرستانهای استان تهران صراحتا به موضوع مراجعه ساکنین اراضی تصرفی جهت تشکیل پرونده و طی مراحل بعدی جهت دریافت سند قبل از نوروز ۱۴۰۲ اشاره شده است.

محمدیان روشن در پایان تاکید کرد تشکیل پرونده تنها جهت متقاضیانی انجام خواهد شد که تا تاریخ ذکر شده به ادارات راه و شهرسازی در شهرستانهای استان مراجعه داشته باشند.