شناسهٔ خبر: 120123 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور فرمانده قرارگاه لشکر عاشورا؛

همایش جهاد تبیین و روشنگری در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی برگزار شد

تبیین همایش جهاد تببین و روشنگری از جمله برنامه های پایگاه شهدای راه و شهرسازی در محل نمازخانه اداره کل راه و شهرسازی و با حضور فرمانده قرارگاه عاشورا و کارکنان این اداره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان شرقی )، همایش جهاد تببین و روشنگری از جمله برنامه های پایگاه شهدای راه و شهرسازی در محل نمازخانه اداره کل راه و شهرسازی و با حضور فرمانده قرارگاه عاشورا و کارکنان این اداره برگزار شد.  

سردار جلیل بابازاده فرمانده قرارگاه لشکر عاشورا به عنوان سخنران اصلی این مراسم ضمن تقدیر از برگزاری این نوع برنامه های روشنگری گفت: جنگ روانی دشمنان علیه ملت غیور و بیدار ایران اسلامی طی ماه‌های اخیر شدت گرفته است و ما در چنین شرایطی مسئولیت داریم تا با تمام قوا در برابر کینه‌ توزی‌ها و دسیسه های دشمن ایستادگی کنیم و مسئولیت خود در قبال ملت عزیزمان را به جای آوریم.

بابازاده، فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره اغتشاشات و علل و عوامل آن را بسیار مهم و ارزشمند خواند و ادامه داد: این سخنان رهبر فرزانه، اوج احساس مسئولیت و دردمندی فرماندهی کل قوا در خصوص لزوم هوشیاری همه آحاد مردم به‌ ویژه نیروهای مسلح را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: در پی این فرمایشات گهربار بر ما نیز واجب شد تا از مجموعه شریف نیروی انتظامی که با وجود ظلم‌هایی که بر این مجموعه شریف صورت گرفت و تلاش‌های گسترده‌ای در مسیر حفظ امنیت و اقتدار میهن اسلامی انجام دادند، قدردانی کنیم.