شناسهٔ خبر: 120148 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

برنامه‌ریزی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان گلستان برای داشتن روز بدون حادثه در جاده‌ها

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به در پیش بودن یکشنبه ۲۹ آبان برابر با ۲۱ نوامبر روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی، گفت: برای اینکه یک روز هم در راهها حوادث جاده ای نداشته باشیم هر دستگاه خدمات رسان به سهم خود برنامه هایی را برای پیشگیری از اتفاقات جاده ای اجرا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی با حضور در وبینار نشست ۱۲۵ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور با استان‌ها که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین برنامه های استان برای روز بدون حادثه در ۲۹ آبان ارتقای فرهنگ ترافیکی و آموزش شهروندان به رعایت نکات ایمنی و عبور و مرور است که هر دستگاه خدمات رسان ملزم به اجرای برنامه های متناسب با آن شده اند.

به گفته وی، استقرار تیم های عملیاتی راهداری و پرواز بالگردهای امدادی هلال احمر در نقاط پرتصادف محورها، دیدار با آسیب دیدگان ناشی از تصادفات در بیمارستان های گرگان و گنبد و برگزاری جلسه کمیسیون ایمنی راههای استان در بزرگراه گرگان- مشهد(جنگل گلستان) با حضور مقامات کشوری از مهمترین برنامه های فرداست.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی مناسب نیز برای برنامه ها صورت گرفته، اظهارداشت: ایمنی جاده ها موضوع مهمی در حمل و نقل جاده ای است که عوامل تاثیرگذار متعددی علاوه بر راه و جاده برآن مترتب است.

در وبینار کمیسیون ایمنی راههای کشور، دستگاههای خدمات رسان گلستان اعم از هلال احمر، پلیس راه، اورژانس، راه و شهرسازی، شهرداری گرگان و غیره نیز حضور داشتند.