شناسهٔ خبر: 120150 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با حضور اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ انجام گرفت؛

سفر مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به شهرستان‌های خوروبیابانک و نایین

سفر به خور و بيابانك با هماهنگی و دعوت نماینده شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک، اعضای هیات رئیسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، به منظور بررسی و حل مشکلات شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک و رفع دغدغه‌های مردم و مسئولین، به این دو شهرستان سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛  اعضای کمیسیون در ابتدای این سفر، وارد شهرستان خوروبیابانک شدند و پس از تجدید میثاق با شهدا از مجموعه شرکت پتاس شامل دهکده نمکی، آبشار نمکی از حوضچه‌های مجتمع و کارخانه‌ی پتاس بازدید کردند.

در ادامه اعضای کمیسیون در مجتمع بین راهی و پایگاه اورژانس محور خور_طبس حضور یافتند و مشکلات امدادرسانی در این محور را بررسی کردند.

احمد طحانی، فرماندار شهرستان خوروبیابانک در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه خوروبیابانک فاقد حتی یک متر جاده دوبانده است، گفت: متأسفانه ما به دفعات شاهد تصادفاتی در این جاده هستیم که گاها منجر به فوت نیز می‌شود و خواستار حل موضوع دوبانده شدن این مسیر هستیم.

در این جلسه الهام آزاد، نماینده شهرستان با اشاره به مخاطره آمیز بودن محور خور_طبس، بیان کرد: این محور که طریق الرضا بوده و بسیار بااهمیت است، نیازمند توجه ویژه است.

فرزاد دادخواه، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان نیز با بیان اینکه استان اصفهان تا عمق ۹۰ کیلومتری این جاده را خدمات‌رسانی خواهد کرد، گفت: حدود ۸۰ کیلومتر از این مسیر روکش و بهسازی شده است.

در این جلسه علیرضا سیاهپور، مدیر کل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل کشور نیز از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار جهت روکش آسفالت راه‌های شهرستان خوروبیابانک خبر داد.

بازدید از بیمارستان آفتاب هشتم، حضور در بین نمازگزاران مسجد النبی، زیارت امامزاده سید داوود و حسینیه اعظم خور از دیگر برنامه‌های سفر به شهرستان خوروبیابانک بود.