شناسهٔ خبر: 120154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی تمرچین عنوان کرد :

آمادگی پایانه مرزی تمرچین برای خدمات رسانی بی وقفه در روزهای برفی

پایانه مرزی تمرچین مدیر پایانه مرزی تمرچین از آمادگی کامل این پایانه مرزی برای ارائه خدمات حتی در ایام برفی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج آزادی مدیر پایانه مرزی تمرچین گفت : با توجه به رسیدن فصل سرما و احتمال آغاز بارش ها در نقطه صفر مرزی ایران با کردستان عراق این پایانه مرزی از آمادگی کامل برای شرایط زمستانی برخوردار است.

وی با اشاره به شرایط جوی مرز تمرچین و برفگیر بودن این محوطه و مسیر دسترسی به آن افزود : با تدابیری که اندیشیده شده ، امیدواریم در ایام زمستان شاهد بسته شدن جاده و محوطه پایانه مرزی نباشیم.

آزادی ادامه داد : در طرح زمستانه پایانه مرزی تمرچین یک واحد راهدارخانه در محوطه داخلی پایانه ، سه دستگاه ماشین آلات راهداری جهت برفروبی و نیز ۱۰ نفر راهدار به صورت شبانه روزی آماده مقابله با هر شرایط جوی خواهند بود.

این مقام مسئول افزود: در راستای جلوگیری از بسته شدن محوطه های بازارچه های فعال در مرز تمرچین نیز شرکت ها موظف شده اند تا با در اختیار داشتن ابزار برف روبی خدمات دهی در زمستان را تسهیل بخشند.

آزادی اظهار داشت : از مسافرانی که قصد سفر از طریق این پایانه مرزی در روزهای برفی را دارند تقاضا می‌شود حتما تجهیزات زمستانی و ایمنی و نیز لباس گرم و جیره خشک به همراه داشته و قبل از آغاز سفر از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان که بهترین مرجع برای اطلاع از  وضعیت جوی و تردد در محورهای ارتباطی استان است تماس حاصل نمایند.