شناسهٔ خبر: 120173 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای مسکن شهرستان جغتای اعلام شد؛

تامین اراضی نهضت ملی مسکن در قالب ویلایی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه شورای مسکن شهرستان جغتای تامین اراضی نهضت ملی مسکن برای متقاضیان موثر و سه استعلام سبز و تایید نهایی شده به صورت ویلایی به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، جلسه شورای مسکن شهرستان جغتای  با حضور نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در محل فرمانداری جغتای تشکیل شد.

رزاقی اصل رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جغتای در خصوص مصوبات این جلسه گفت: با هماهنگی های بعمل آمده با معاون وزیر راه و شهرسازی و اهتمام مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان موثر در شهر جغتای به صورت ویلایی انجام می‌شود.

رزاقی اصل اظهار داشت: از کل ثبت‌نام کنندگان، دو هزار و ۳۳۰ نفر حائز شرایط بوده که در مراحل تکمیل مدارک، بررسی و تایید نهایی هستند.وی  در ادامه از واگذاری تسهیلات مسکن به مردم در شهر و روستاها و آغاز طرح مسکن ملی روستایی در این شهرستان خبر داد.

وی تصمیم گیری در خصوص حل مشکل چند ده ساله زمین های شهرک زمند و صدور سند تا خرداد ماه سال آینده، تسهیل اقدامات آماده‌سازی معابر و... و. اراضی طرح نهضت ملی مسکن و مواردی درخصوص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از دیگر تصمیمات این شورا دانست.

در این جلسه عنابستانی و محبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ابراهیمی فرماندار شهرستان جغتای، حجت الاسلام روحبخش امام جمعه بخش هلالی و موسوی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بهروانفر معاون شهری بنیاد مسکن استان، شهردار، برخی اعضای شورای اسلامی شهر جغتای و تعدادی از متقاضیان حضور داشتند.