شناسهٔ خبر: 120215 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی :

مانور روز بدون حادثه در جاده های ایلام برگزار شد

مانور روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به روز جهانی یادمان سوانح رانندگی،گفت: به منظور کاهش حوادث جاده ای همزمان با ۲۹ آبان مانور روز بدون حوادث جاده ای در استان ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: با هدف کاهش حوادث جاده ای، ارتقای فرهنگ ایمنی و همچنین تردد ایمن در سطح محورهای مواصلاتی استان همزمان با ۲۹ آبان با همکاری پلیس راه و سایر دستگاههای خدمات رسان اجرا شد.

به گفته وی، اجرای مانور، برگزاری نشست کمیسیون ایمنی راههای استان، ملاقات با آسیب دیدگان و خانواده های قربانیان تصادفات، اطلاع رسانی روز بدون حادثه در شبکه راهها،پایانه ها، فضاهای مجازی و.... از مهمترین برنامه های این روز بود.

چشمه خاور به آمادگی زمستانه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم در خصوص تامین، تعمیر و تجهیز ماشین آلات زمستانی، نیروی انسانی ، شن و نمک و .... انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: طرح راهداری زمستانی با ۲۹۲ نفر نیروی راهدار با تجهیزات و بکارگیری ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در ۲۰ راهدارخانه در این طرح حضور دارند.