شناسهٔ خبر: 120222 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار پارس‌آباد اعلام کرد:

تخصیص ۱۲میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های روستایی پارس‌آباد

روکش راه روستایی فرماندار پارس آباداز اختصاص ۱۲میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های زیرسازی، آسفالت و تعریض راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازاردبیل، جابر جهان‌بین صبح امروز در جریان بازدید از اجرای پروژه‌های فاز دوم تعریض و ارتقا راه عربلو - حاج‌عوض و همچنین تعریض و ارتقا راه پارس‌آباد - گوشلو گفت: از محل اعتبارات شهرستانی ۱۲میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های زیرسازی، آسفالت و تعریض راه‌های روستایی پارس‌آباد اختصاص یافته است.

وی به سفر استاندار اردبیل به شهرستان پارس‌آباد و دستور ویژه در خصوص پروژه‌های راه روستایی شهرستان اشاره کرد و افزود: از محل اعتبار سفر استاندار نیز اعتبارات بسیار خوبی اختصاص یافته و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز در حال اجرای تعهدات است.

فرماندار پارس‌آباد ادامه داد: آسفالت راه روستاهای هزارکندی، رحیم‌کندی و حاج‌حسن‌کندی ،ابراهیم‌کندی و راه روستای لوله‌دره زیرسازی و آسفالت فاز اول راه عربلو - حاج‌عوض انجام و چندین پروژه نیز در مرحله اجرا قرار دارد.

جهان‌بین راه‌ها را زیرساخت مهم پیشرفت دانست و گفت: توسعه راه‌ها در اولویت پیگیری‌ها قرار دارد.

همچنین رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: ۱۳۶ هزار متر مربع از راههای اصلی ،فرعی و روستایی این شهرستان در ۷ ماهه گذشته روکش آسفالت شده است.

آیدین مرادی بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راهها با استفاده از ۶۷۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد لکه گیری شده خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده با هدف افزایش ایمنی و ترافیک آسان ۹ کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان نیز شن ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه تسطیح و هموارسازی راههای روستایی در جهت تسهیل در رفت و آمد آنها از وظایف مهم راهداری است تصریح کرد:در ۷ ماهه گذشته ۶۰۰ کیلومتر از حریم راهها و راههای مرزی و روستایی شهرستان پارس آباد تسطیح ،موج گیری وپاکسازی شده است.