شناسهٔ خبر: 120236 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان انجام شد؛

گرامیداشت روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی

روز جهاني يادمان قربانيان حوادث رانندگي به مناسبت فرارسیدن ۲۹ آبان ماه؛ روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، طرح مانور دیسپاچینگ دستگاه های امدادرسان را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ طرح مانور دیسپاچینگ دستگاه های امدادرسان در تصادفات جاده‌ای با حضور نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، اور‍‍ژانس و هلال احمر در مرکز مدیریت راه های استان اصفهان برگزار شد.

در این طرح مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر و معاون فرماندهی پلیس راه استان اصفهان از نزدیک شاهد اجرای این طرح مشترک بودند.

همزمان با اجرای این طرح گشت های راهداری در سطح محورهای استان با چراغ گردان روشن بصورت مشترک با سایر دستگاه های امدادرسان حضور دارند.

جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان نیز با دستور جلسه ویژه این روز با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در استانداری اصفهان برگزار می شود.

عیادت از آسیب دیدگان سوانح رانندگی نیز از دیگر برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ویژه گرامیداشت این روز جهانی است.