شناسهٔ خبر: 120260 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان خبر داد؛

خط کشی ۵۷۳ کیلومتر از راه های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان

خط کشی ۷۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان هرمزگان رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از خط کشی ۵۷۳ کیلومتر از راه های اصلی،فرعی و روستایی جنوب این استان در مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،عبد الرحمن نارویی اظهار داشت:این اقدام به منظور افزایش ایمنی،کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی و افزایش دید رانندگان خصوصا در شب انجام شده است.

وی تصریح کرد:عملیات خط کشی در زمره امورات مهم و حساس در نگهداری راه ها است که به طور مستمر و در فواصل زمانی با توجه به نیاز انجام می شود و تاثیر مستقیم در ارتقاء ایمنی و آگاهی بخشی به رانندگان دارد.

رئیس اداره ایمنی راه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:اقدامات ایمنی که برای کاهش تصادفات در محور های مواصلاتی مورد نیاز است طبعاً با جدیت پیگیری و اجرا می شود اما از رانندگان و کاربران جاده ای نیز تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه و انجام رانندگی ایمن در کاهش تصادفات نقش خود را ایفا کنند.

نارویی بیان کرد:کاربران جاده ای و مردم شریف می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیر های مواصلاتی جنوب استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع نمایند.