شناسهٔ خبر: 120265 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد:‌

ضرورت افزایش هماهنگی بین دستگاه های امداد رسان/ تلاش برای تجمیع شماره های امدادرسان

روز جهاني يادمان قربانیان حوادث رانندگی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان بر ضرورت افزایش هماهنگی بین دستگاه های امدادرسان در حوادث جاده ای تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ کریمی در بازدید از مرکز واحد کنترل و مدیریت ترافیک و بحران استان اصفهان که به مناسبت یادمان قربانیان حوادث رانندگی در اصفهان تشکیل شده بود، اظهار کرد: هلال احمر نیز در کنار سایر دستگاه های امدادی برای کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی تمام تلاش خود را به کار بسته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط هلال احمر در این زمینه اظهار کرد: آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، به روزرسانی تجهیزات، هماهنگی و همدلی بین نیروها برای تسریع در امدادرسانی موثر و هماهنگی با سایر دستگاههای امدادی در اولویت اقدامات هلال احمر استان بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت افزایش هماهنگی بین دستگاه ها تاکید و خاطرنشان کرد: تکثر شماره تلفن های امدادی یکی از مشکلاتی است که امروز در بحث امدادرسانی با آن مواجه هستیم و برای حل این مشکل باید شماره تلفن های سه رقمی امدادی تجمیع شوند.

کریمی تصریح کرد: در حال حاضر راهکار موجود برای تسریع امدادرسانی و کاهش شدت آسیب ها و تلفات در حوادث رانندگی افزایش هماهنگی بین دستگاه های امداد رسان است و تشکیل واحد کنترل و مدیریت ترافیک و بحران استان اصفهان و انجام مانورهای مختلف یکی از اقدامات موثر در این مسیر است.