شناسهٔ خبر: 12029 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با پایگاه خبری:

آخرین وضعیت محورهای اصلی و مواصلاتی/ تمام راه‌ها باز است/ راهداران در حالت آماده باش قرار دارند

بارش باران شدید کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور با اعلام اینکه هیچ مسیر اصلی و محور مواصلاتی در کشور مسدود نیست ،گفت: با توجه به کاهش دما و بارش باران راهداران در حال آماده‌باش به سر می‌برند و نظارت کامل بر راه‌های کشور دارند.

میر سعید دبیر سیاقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تردد ایمن و روان در تمام محورهای اصلی و مواصلاتی خبر داد و گفت: با توجه به کاهش دما و افزایش بارش‌ها راهداران در حالت آماده‌ باش قرار دارند و آماده خدمات رسانی به مردم هستند تا هیچ گونه انسدادی در راه‌های اصلی و مواصلاتی کشور ایجاد نشود.

کارشناس مرکز مدیریت‌های راه‌های کشور افزود: همکاران بنده در مرکز 141 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای علاوه بر رصد جاده‌ها از طریق دوربین‌های نظارت تصویری آماده دریافت گزارشات مردمی و پاسخگویی به آن‌ها هستند و موارد احتمالی را بلافاصله به راهداران انتقال می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه تمام محورهای اصلی در حال حاضر ایمن و باز است٬ ادامه داد: چنانچه انسدادی در راه‌های کشور صورت گیرد این مسئله بلافاصله اطلاع‌رسانی می‌شود و فقط کافی است مسافران در مقطع کنونی به توصیه‌های ایمنی پلیس توجه لازم را داشته باشند.

دبیر سیاقی یادآور شد: آخرین وضعیت راه‌ها علاوه بر شماره تلفن 141 و سامانه 141.ir بر روی تلفن‌های همراه نیز اطلاع‌رسانی می‌شود و مسافران می‌توانند برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی در طول مسیر از وضعیت راه‌ها باخبر شوند؛ این اپلیکیشن  نیز از طریق سایت 141.ir و به صورت رایگان قابل دریافت است. /

نظر شما