شناسهٔ خبر: 120332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شاهین دژ خبر داد:

۶۴۰۰ تن نخاله برداری در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ

نخاله برداری در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ از ۶۴۰۰ تن نخاله برداری در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ  طی ۷ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، کاظم پاشایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ با تشریح مهم‌ترین اقدامات این اداره در ۷ ماهه نخست سال جاری برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت : ۶۴۰۰ تن نخاله برداری، ۱۰۰ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه ، ۸۵ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه و جمع آوری و تعمیر ۳۱ قطعه گاردریل از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۵۹.۵ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها، ۳۱ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم، نصب ۱۳۲ عدد تابلو و علائم و جمع آوری، بازسازی و تعمیر ۳۲۷ عدد تابلو و علائم دیگر برای ایمنی محورهای ارتباطی شهرستان شاهین دژ انجام شده است.

پاشایی همچنین از خط کشی ۱۰۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ و نیز تعمیر و نصب ۵۶ عدد چراغ هشدار چشمک زن، شستشوی ۵۱۰ عدد تابلو و علائم و برچیدن علف‌های هرز به مقدار ۳۱ کیلومتر در محورهای مواصلاتی این شهرستان به عنوان سایر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ  تا پایان مهر ماه سال جاری یاد کرد.