شناسهٔ خبر: 120334 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور تامین نکات مورد نیاز جهت ارائه خدمت مناسب انجام شد

آماده‌سازی مجموعه پایانه مرزی باجگیران برای فصول سرد سال

2542345 رئیس پایانه مرزی باجیگران از پیگیری های صورت گرفته در خصوص تامین نکات مورد نیاز جهت ارائه خدمت مناسب به کاربران این پایانه مرزی طی فصول سرد سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌رضوی)، سعید اسعدی، رئیس پایانه مرزی باجیگران در تشریح خبر فوق افزود: بر همین اساس همکارانمان نسبت به خرید و تخلیه ۱۳هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت نفت‌گاز جهت تامین گرمایش پایانه مرزی در فصول سرد و تعمیر و آماده‌سازی سیستم‌های گرمایشی اقدامات لازم را به انجام رساندند.

وی درباره سایر فعالیت های صورت گرفته در این پایانه مرزی طی آبان ماه سال جاری نیز گفت: در این مدت ضمن شرکت همکاران در راهپیمانی یوم الله ۱۳ آبان، به صورت مستمر نظافت مجموعه پایانه مرزی، گندزدایی و ضدعفونی کردن سالن‌های مسافری، تجاری، قسمت‌های اداری، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی نیز به انجام رسیده است.

رئیس پایانه مرزی باجگیران در پایان با یادآوری از اینکه همچنان تردد ناوگان از این مرز صورت نمی گیرد، به تشریح آمار ترددهای صورت گرفته از این مرز طی هشتمین ماه از سال جاری پرداخت و گفت: همکارانمان در این بازه زمانی اقدام به ثبت آمار تردد مسافران کردند که بر این اساس در طی آبان ماه ۱۴۰۱، تعداد ۱۳۳ مسافر از طریق پایانه مرزی باجگیران وارد کشور شدند و تعداد ۱۰۰ مسافر نیز از کشور خارج شدند.