شناسهٔ خبر: 120337 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

تداوم دیدار با خانواده شهدا سیاست وزارت راه و شهرسازی است

ببینید \ دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با خانواده شهید مدافع امنیت مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به همراه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ضمن دیدار با خانواده شهید مدافع وطن آرمان علی‌وردی بر تداوم دیدار با خانواده شهدا تاکید کرد.

حمید مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از دیدار خود با خانواده شهید علی‌وردی خبر داد و گفت: در این دیدار که علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نیز حضور داشت، خاطرات جهادی، آمادگی برای شهادت، آرمان ها و سوابق درخشان شهید آرمان علی‌وردی مرور شد.

به گفته مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، شهید علی وردی از جمله طلبه‌هایی بود که در ایام همه‌گیری کرونا به صورت داوطلبانه در بیمارستان‌ها، غسل و تدفین اموات مشارکت داشت.

مردانیان افزود: این طلبه ۲۱ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی، روز جمعه ششم آبان ماه ۱۴۰۱ مورد آماج سنگ و سلاح سرد اغتشاشگران قرار گرفت و مظلومانه به شهادت رسید.

وی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ابلاغیه دوازده گانه منشور گام دوم انقلاب اسلامی،بر تداوم دیدارهای این چنینی تأکید کرد.