شناسهٔ خبر: 120353 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی آسفالت دو راه روستایی در گنبد و کلاله آغاز شد

راهداری گلستان پس از اولین بازدیدهای مشترک نمایندگان مردم استان در مجلس از جمله بازدید نماینده مردم شهرستان گنبد و بخش داشلی برون گنبدکاووس و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، عملیات اجرایی بیس و آسفالت راه دانشمند در گنبد و آسفالت آنتنی های شهید بهشتی کلاله آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این باره توضیح داد: طول پروژه ترمیم، زیرسازی، بیس و آسفالت آنتنی های شهید بهشتی کلاله 5/4 کیلومتر است که در سفر مهندس خانقائی مدیرکل دفتر ساخت و توسعه راههای فرعی و روستایی سازمان متبوع به استان، تصویب و برای آن اعتبار در نظر گرفته شد.

به گفته وی، میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه مبلغ 30 میلیارد ریال از محل مناطق محروم است.

جاویدزاده افزود: پروژه عملیات اجرایی بیس و آسفالت سطحی راه روستایی دانشمند نیز بطول 5/1 کیلومتر از پروژه های موافقت نامه دار با سازمان برنامه و بودجه استان و از تقاضاهای مردمی شهرستان گنبد است که روستای دانشمند را به بقعه ملاعلی متصل می کند.

جاویدزاده، اعتبار درنظرگرفته شده برای این پروژه را  20 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: براساس برنامه زمان بندی صورت گرفته در صورت مساعد بودن شرایط جوی و تخصیص اعتبار لازم ،این پروژه ها تا دهه فجر سال جاری بهره برداری خواهد شد .