شناسهٔ خبر: 120366 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی:

تعداد پروازهای هفتگی تبریز - تهران به بیش از ۱۰۰ پرواز می‌رسد

فرودگاه تبریز مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: با اضافه شدن شرکت هواپیمایی ماهان، تعداد پروازهای رفت و برگشت تبریز - تهران، به بیش ۱۰۰ پرواز در هفته افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم و لزوم افزایش پروازهای مسیر تهران، شرکت هواپیمایی ماهان اقدام به برقراری پرواز روزانه در این مسیر کرده است که طبق برنامه اعلام شده، این پرواز ساعت ۱۵:۵۰ هر روز وارد فرودگاه تبریز می‌شود و در ساعت ۱۶:۴۰ به سمت تهران پرواز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۹ شرکت هواپیمایی(هما، آتا، معراج، کاسپین، قشم ایر، پویا، ایرتور، آسمان و کیش ایر) پروازهای خود در طول روزهای هفته از فرودگاه تبریز به سمت تهران را انجام می‌دهند، گفت: با افزوده شدن شرکت هواپیمایی ماهان، تعداد پروازهای رفت و برگشت تبریز تهران، به بیش ۱۰۰ پرواز در هفته افزایش می‌یابد.

به گزارش شرکت فردگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، طبق اعلام دفتر آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هم اکنون پرواز مسیر تبریز - تهران و بالعکس، رتبه پنجم پر ترافیک‌ترین پروازهای داخلی را به خود اختصاص داده است.