شناسهٔ خبر: 120370 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان گیلان اعلام کرد:

صعود ۷ پله‌ای فرودگاه سردار جنگل رشت در پرواز

اعزام نخستین گروه از زائران گیلانی از فرودگاه سردار جنگل رشت مدیرکل فرودگاه‌های استان گیلان از ارتقای رتبه پروازی فرودگاه سردار جنگل رشت از رتبه ۱۸ به رتبه ۱۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدمحسن میرحسینی، مدیرکل فرودگاه‌های استان گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰ سورتی پرواز در هفته از فرودگاه گیلان به هشت مقصد تهران، مشهد مقدس، بندرعباس، اهواز، عسلویه، شیراز، کیش و نجف اشرف توسط شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، ایران ایرتور، کیش ایر، آتا، کارون، پویا و ساها انجام می شود.

وی با اشاره به تمهیدات اداره کل فرودگاه های استان گیلان برای فصل زمستان گفت: با شروع فصل سرما و اجرای مانور عملیات زمستانی در ابتدای آبان ماه، تمهیدات کاملی برای برقراری پروازها در شرایط جوی مختص این فصل صورت گرفته و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

این مسئول با اشاره به موقعیت جغرافیایی فرودگاه رشت گفت: فرودگاه سردار جنگل از لحاظ دسترسی شهری به عنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران است که در ماه‌های اخیر نیز با هفت پله صعود از لحاظ تعداد پرواز در فرودگاه‌های کشور از رتبه ۱۸ به ۱۱ ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، میرحسینی گفت: امیدواریم با به ثمر رسیدن تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولین فرودگاه رشت به زودی خبرهای خوبی در زمینه افزایش تعداد پرواز و تنوع مسیرهای پروازی برای مردم داشته باشیم.