شناسهٔ خبر: 120412 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری استان تاکید کرد:

ضرورت تشکیل مجمع خیرین راه در مازندران با هدف ترغیب نیکوکاران و نیک اندیشان

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: درصدد تشکیل مجمع خیرین راه هستیم و وجود این مجمع در استان با هدف بهره گیری از توانمندیهای مادی و معنوی خیّرین و تشویق و ترغیب نیکوکاران و نیک اندیشان در تقویت و گسترش زیر ساخت راه ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مازندران حسن جهانیان خاطر نشان ساخت:مجمع خیرین راه  به منظور ایجاد بستر و تسهیل امکانات حمل و نقل در نقاط نیازمند، آسیب دیده و محروم توسط جمعی از خیرین تشکیل می شود و آماده ارائه خدمات، جذب و هدایت کمک های فکری، مادی و معنوی خیرین مرتبط در این زمینه است.

وی در مورد روند فعالیت مجمع گفت: هر پروژه، مبلغ هدف و زمان پایان مشخصی دارد. هر فردی که به پروژه‌ای علاقه داشته باشد، می‌تواند مبلغ دلخواهی را به آن پروژه اهدا کند تا سرمایه مورد نیاز پروژه به صورت خرد خرد جمع‌آوری شود.

جهانیان ادامه داد: برای اجرای درست پروژه های عمرانی باید اقدامات فنی و کارشناسی به صورت دقیق صورت گیرد تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود و در این راستا می توان با الگو گرفتن از کشورهای پیشرفته و با ایجاد دپارتمان امور زیربنایی، پروژه ها را بصورت علمی بررسی و اجرا کرد.