شناسهٔ خبر: 120432 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

تبدیل وضعیت ۱۱ نفر نیروی ایثارگر در اداره کل راه و شهرسازی قزوین

رونمایی از ده اقدام راهبردی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با پیگیری های انجام شده، از تعداد ۱۳ نفر نیروی قراردادی ایثارگر شاغل در این اداره کل، ۱۱ نفر به وضعیت رسمی قطعی تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان قزوین، اسماعیل حافظی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های انجام شده بابت اجرای قوانین جامع ایثارگران و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه به تبدیل وضعیت و استخدام خانواده معظم ایثارگران و به موجب آخرین دستورالعمل ابلاغیه قانون بودجه کشور،۱۳ نفر ار کارکنان قراردادی اداره کل راه و شهرسازی تبدیل وضعیت خواهند شد.

حافظی با اشاره به نحوه اجرای فرآیند قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در اداره کل راه و شهرسازی گفت: این دستورالعمل در راستای برنامه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی در دولت سیزدهم در خصوص «دستورالعمل نحوه اجرای بند "د" تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور» و در راستای اجرای موضوع بند "ج" ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه در رابطه با تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران صادر شده است.

به گفته حافظی در همین راستا مدارک ۱۳ نفر از مشمولین در سامانه سازمان اداری و استخدامی کشور جهت دریافت ردیف استخدام قطعی بارگذاری شده که تا کنون ردیف استخدام رسمی قطعی ۱۱ نفر از آنان دریافت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی افزود: به استناد دستورالعمل نحوه اجرای بند "د" تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور۱۳ نفر از این افراد مشمول تبدیل وضعیت بودند که ۱۱ نفر به وضعیت رسمی قطعی تبدیل وضعیت شدند و دو نفر دیگر در مرحله اخذ تاییدیه عنوان پست سازمانی هستند و به زودی اقدامات نهایی تکمیل خواهد شد.

وی بیان داشت: در راستای اجرای موضوع بند "ج" ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه نیز ۲ نفر از فرزندان معزز شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز از طریق آزمون ورودی در حال جذب و طی مراحل استخدامی و در مرحله گزینش هستند. .