شناسهٔ خبر: 120441 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باخرز خبر داد:

احداث ۴۵۰ مترمربع سرعتکاه با مصرف ۲۲.۵ تن ماسه آسفالت سرد

3672 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باخرز از اجرای عملیات لکه گیری، ترمیم و احداث ۴۵۰ مترمربع سرعتکاه در محورهای حوزه استحفاظی با مصرف ۲۲.۵ تن ماسه آسفالت سرد طی آبان ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، مهدی زراعتگر در خصوص عملکرد اداره شهرستان باخرز گفت: در حوزه راهداری و بخش نگهداری راه‌ها اقدامات شایان همچون انجام ۲ کیلومتر ترمیم افتادگی لبه آسفالت در محور باخرز – تربت‌حیدریه، انجام ۳.۲ کیلومتر بوته‌زنی شانه و حریم راه، تنظیم بسترحریم راه به طول ۳.۲ کیلومتر، اصلاح شیب شیروانی به طول ۲ کیلومتر در محور باخرز – تربت‌حیدریه، اجرای ۴.۳ کیلومتر پاکسازی و ایجاد قنو  و تسطیح و رگلاژ ۱۲.۶ کیلومتر از راه‌های شنی شهرستان به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: در بخش علائم و تجهیزات ایمنی راه‌ها نیز همکارانمان نسبت به مرمت و نصب مجدد ۴۱ عدد از علائم کج و رها شده، ترمیم ۶ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی، نصب ۲۱ عدد علائم، تعویض صفحه ۲۸ عدد از علائم، نصب یک عدد پایه گاردریل، تعمیرات و رفع نواقص ۵ شاخه گاردریل و پایه گاردریل، نصب ۲ سرسپری گاردریل و آشکارسازی ۱۲ مترمربع سرعتکاه آسفالته به وسیله رنگ آمیزی در طول محورهای شهرستان اقدامات لازم را به کار بستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باخرز با اشاره به صدور ۴ مورد اخطاریه با توجه به بازدیدهای به عمل آمده از محورهای حوزه استحفاظی به منظور جلوگیری از تجاوز حریم راه، گفت: در بخش ابتیه فنی نیز تعداد ۸ دستگاه ابینه فنی در محور باخرز – تربت‌حیدریه تنقیه شدند . ۱۰۰ مترمکعب اصلاح دریواسیون پل‌ها صورت پذیرفت.