شناسهٔ خبر: 120537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان خبرداد:

روکش آسفالت محور بشاگرد- قلعه گنج هرمزگان

روکش آسفالت محور بشاگرد- قلعه گنج مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان از روکش آسفالت محور بشاگرد_ قلعه گنج به طول۴.۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری هرمزگان)،‌ عباس شرفی در این خصوص، اظهار کرد: محور بشاگرد- قلعه گنج به طول ۴.۲ کیلومتر و عرض ۶.۵ روکش آسفالت شد. وی در ادامه افزود: برای روکش آسفالت این پروژه چهار میلیارد تومان هزینه شده است و محور فوق استان هرمزگان را به جنوب کرمان متصل می کند و همچنین محور جایگزین استان کرمان به بندر جاسک می‌باشد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان، بیان کرد: طول کل محور مذکور ۶۲کیلومتر است که در سال‌های گذشته 10 کیلومتر آن روکش آسفالت شده بود و در این مرحله چهار کیلومتر دیگر از این مسیر روکش آسفالت شد.

شرفی، ابراز داشت: روکش کردن آسفالت باعث حفظ و نگهداری بدنه و جسم جاده ها و غیره می‌شود و در هفت ماهه نخست سالجاری ۱۵۹ کلیومتر از سطح راه‌های استان را روکش آسفالت کرده است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: این اداره کل در جهت خدمات رسانی به جامعه هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با تمام ظرفیت مشغول ارائه خدمات است.