شناسهٔ خبر: 120623 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید میدانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان و نماینده شهرهای رشت و خمام از پروژه تعریض وبهسازی محور سنگر – رشت

گیلان-بازدید از محور سنگر -رشت به منظور بررسی از چگونگی وروند پیشرفت طرح تعریض وبهسازی محور سنگر- رشت ، هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان به همراه دکتراحمدی نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، از این طرح بازدید کردند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در جریان این بازدید، با اعلام این مطلب که تکمیل این محور بسیار حائز اهمیت است، گفت: طول کلی این پروژه ۵.۷ کیلومتروعرض آن ۱۲ متر می باشد که روسازی ۱.۸ کیلومتر آن در حال انجام است.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح از اوایل تابستان سالجاری آغاز شده ودر حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است طی مدت ۳۶ ماه به اتمام برسدکه پس از تکمیل آن، به راه اصلی ارتقاء خواهد یافت.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به اهمیت محورهای ورودی و خروجی رشت درهدایت گردشگران وادامه مسیر به سمت سایر شهرها گفت: نحوه مواجهه نخستین با محورهای ورودی شهرها، از مهمترین عناصر تصمیم ساز مسافران در استفاده از اماکن اقامتی و بازدید از نقاط گردشگری وجاذبه های محیطی بوده و نقش مهمی در اشتغالزایی وتوسعه گردشگری برعهده دارد.

رحمانی با بیان اینکه ساخت مسیرهای ارتباطی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی مناطق است تصریح کرد: باتلاش همکاران این مجموعه دربسیاری از نقاط استان، پروژه های زیادی  با هدف توسعه زیر ساختهای ارتباطی فعال است تا تردد ایمن و روان برای کاربران جاده ای فراهم آید.