شناسهٔ خبر: 120802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری انتخابات مسئولان انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل جاده ای کالا در مرکز استان کرمان

انتخابات  مسئولان انجمن صنفي کارگری رانندگان حمل و نقل جاده اي كالا در مركز استان كرمان برگزار شد طی انتخاباتی که در محل اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان کرمان برگزار شد، اعضای جدید انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای مرکز استان کرمان انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: به موجب مدارک تسلیمی از سوی انجمن مذکور اسامی و سمت هریک از اعضاء اصلی و علی البدل هیئت مدیره از تاریخ ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱ به مدت سه سال و بازرسین به مدت یک سال انتخاب شده اند.

مسلم سمندری با اشاره به این که این مجمع شامل ۸ نفر اعضاء می باشد، افزود: علی اکبر رضایی پور به عنوان رئیس هیئت مدیره، حجت شجاعی زاده باغینی به عنوان نائب رئیس، ایوب قنبرزاده خزانه دار، اسماعیل مهدوی راینی دبیر و مابقی به عنوان اعضاء اصلی هیئت مدیره، اعضاء علی البدا هیئت مدیره، بازرس اصلی و بازرس علی البدل از دیگر اعضاء این مجمع هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان خاطرنشان کرد: انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای استان کرمان با همت و پشتوانه رانندگان در عمل به وظیفه اصلی خویش که پیگیری و دفاع از حق و حقوق مشروع رانندگان خواهد بود بتواند پیروز و سربلند از این امتحان بیرون آید.

سمندری یادآور شد: در استان کرمان با حدود ۱۹ هزار نفر راننده حرفه ای در بخش حمل و نقل کالا و حدود ۱۵ هزار دستگاه انواع تریلر، کامیون و کامیونت در به گردش آوردن چرخه حمل و نقل جاده ای استان فعالیت می کنند.