شناسهٔ خبر: 120810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای بافق خبر داد:

اجرای عملیات اصلاح شیب شیروانی محور بافق –بهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای شهرستان بافق با بیان اینکه عملیات اصلاح شیب شیروانی محور بافق – بهاباد محدوده پارک بیشه انجام شده است، گفت: اصلاح شیب شیروانی تصادفات و حوادث جاده‌ای ناشی از اشتباهات رانندگی را کاهش و از شدت تصادفات می‌کاهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( یزد)، محمد صالح عابدی رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اظهار کرد: عملیات اصلاح شیب شیروانی محور بافق – بهاباد محدوده پارک بیشه با استفاده از امکانات و تجهیزات این اداره انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص ارتقای ضریب ایمنی، اصلاح شیب شیروانی محورها به‌ منظور تأمین ایمنی بیشتر برای وسایل نقلیه با عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی در محور بافق – بهاباد محدوده پارک بیشه انجام شده است، ادامه داد: این عملیات به طول ۴ کیلومتر با تکیه ‌بر توان ماشین ‌آلات اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان بافق و با حجم عملیات خاک‌ریزی به مقدار ۸۰ هزار مترمکعب انجام شد.

عابدی با اشاره به اینکه عملیات اصلاح شیب شیروانی محور بافق _ بهاباد محدوده پارک بیشه با اعتبار ۶ هزار میلیون ریال از منابع داخلی انجام شده است، تصریح کرد: حاشیه امن راه‌ها و جاده‌ها می‌تواند نقش به سزایی در تردد ایمن و کاهش خسارات جانی و مالی سوانح احتمالی داشته باشند.

وی افزود: اصلاح شیب شیروانی و بخشنده کردن راه‌ها ضمن ارتقا ایمنی محور، تصادفات و حوادث جاده‌ای ناشی از اشتباهات رانندگی را کاهش و از شدت تصادفات می‌کاهد.

رئیس اداره راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای تأثیراتی که اقدامات راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای در کلیه بخش‌های تولیدی، خدمات‌رسانی و اقتصادی دارد، بسیار چشمگیر و مهم دانست و گفت: خدمات‌رسانی در حوزه راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای هم بر جان و هم مال هم‌وطنان تأثیر دارد و باعث رضایت‌مندی کاربران جاده‌ای از ارائه خدمات می‌شود.