شناسهٔ خبر: 120838 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان بندر انزلی خبر داد:

اعتبارات لازم برای ادامه عملیات اجرایی پروژه کنار گذر بندرانزلی در آینده‌ای نزدیک تخصیص می یابد

گیلان-جلسه شورای اداری انزلی با حضور استاندار گیلان، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مقامات ارشد استانی و شهرستانی جلسه شورای اداری شهرستان بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، استاندار گیلان در جلسه شورای اداری بندر انزلی با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و شهیدان والامقام این شهرستان، از وحدت میان تمامی نهادهای امنیتی، انتظامی و دستگاه‌های دولتی در بندرانزلی تقدیر کرد و افزود: باید با هم افزایی ها و آینده نگری، مسیر رشد و تعالی گیلان را هموارتر کرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اجرای کامل سیاست‌های دولت در شهرستان بندرانزلی، تصریح کرد: امروز مردم انتظار دارند تا تاثیر مستقیم اقدامات دولت در بخش های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی را در زندگی روزمره خود مشاهده کنند.

وی گفت: همه مدیران موظفند با همراهی رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی هوشمندانه و تبیین اقدامات دولت مردمی و انقلابی تلاش کنند.

عباسی با بیان اینکه اعتبارات خوبی به مسئله کنار گذر شهرستان بندر انزلی تعلق گرفته است، گفت: از ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیارد تومان تعلق گرفته ۵۰ میلیارد آن تاکنون تخصیص پیدا کرده و مابقی آن در آینده ای نزدیک تخصیص پیدا می کند.
به گفته نماینده عالی دولت در گیلان از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای راه آهن رشت کاسپین، تنها ۱۵۰ میلیارد تومان آن باقی مانده و مابقی تخصیص اعتبار شده و مصالح هم تأمین شده است.