شناسهٔ خبر: 120872 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سفر یکروزه معاون وزیر راه و شهرسازی به استان مازندران

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های بازآفرینی شهری مازندران

سفر یکروزه دکتر آئینی به مازندران معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در سفر ی‌کروزه به استان مازندران از پروژه های بازآفرینی شهری استان بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار، در سفر یکروزه به استان مازندران از پروژه‌های محدوده بازآفرینی سوادکوه (عبدالحق زیرآب- محدوده پل شهرک سپاه شیرگاه )- مجتمع فرهنگیان پل سفید - مجتمع فرهنگیان شیرکاه و محدوده باز آفرینی قائمشهر (رودکناری- مجتمع فرهنگی قائمشهر ) بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار و دستورات لازم برای تسریع در روند اجرای پروژه ها را صادر کرد.

آئینی همچنین در ادامه بازدید از استان مازندران از بناهای تاریخی (سردار جلیل و فاضلی‌ها) را در دستور کار خود قرار داده و در آئین افتتاح پروژه خود مالک نهضت ملی مسکن ( ۱۹ واحدی شهرستان ساری ) حضور خواهند یافت .

دیدار با استاندار مازندران، حضور در جلسه ستاد بازآفرینی استان و نشست مشترک با انبوه‌سازان استان و سرمایه‌گذاران BOT خانه‌های تاریخی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی به استان خواهد بود.