شناسهٔ خبر: 120890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی در ۸ ماه گذشته انجام شد؛

تردد افزون بر ۲۳میلیون خودرو از جاده‌های بروجن

تردد افزون بر 23میلیون خودرو از جاده های بروجن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده بروجن گفت: طی ۸ ماه گذشته ۲۳میلیون و ۲۹۸هزار و ۶۱۷ خودرو در سطح جاده‌های این شهرستان تردد داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، محمدحسین پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجن ضمن اعلام تردد ۲۳میلیون و ۲۹۸هزار و ۶۱۷ دستگاه خودرو از محورهای این شهرستان طی ۸ماه گذشته بیان داشت: با تردد صورت گرفته ۲۸۴هزار و ۴۳۴ مسافر جابه جا ویک میلیون و ۷۶۵هزار و ۲۹۰تن کالا حمل شده است.

وی همچنین تصریح کرد: آمار جابه جایی مسافر که توسط ناوگان عمومی(اتوبوس،مینی بوس و سواری) صورت گرفته، درون استانی۱۵۱هزار و ۵۶۹ و برون استانی ۱۳۲هزار و ۸۶۵ مسافر بوده و در همین زمان تعداد ۱۰۸هزار و ۴۸۷ فقره بارنامه صادر ویک میلیون و ۷۶۵هزار و ۲۹۰تن کالا حمل شده است

نصب ۴۲۰۰ تابلو در محورهای شهرستان

محمدحسین پور در ادامه به اقدامات ایمنی همچون؛ نصب و اصلاح انواع تابلو اعم از(اطلاعاتی،اخباری و هشداردهنده) ۴۲۰۰عدد، جمع آوری تابلوهای غیرمجاز ۶۳عدد، نصب نیوجرسی ۱۲۰عدد و نصب و اصلاح گاردریل ۲۸۵۰متر اشاره کرد و افزود: ۷کیلومتر روکش آسفالت و ۱۱۶۵۰متر مربع نیز لکه گیری در سطح جاده های شهرستان انجام شد.

وی همچنین به حذف نقطه حادثه خیز محور امام قیس_چشمه رحمان، بهسازی و رفع نقطه حادثه خیز محور گندمان_ حسین آباد_نصرآباد اشاره کرد و گفت: اصلاح روشنایی محور حمزه علی و پل زیرگذر بلداجی و تهیه و اجرای روشنایی محور صادقیه بروجن نیز از دیگر اقدامات راهداری در زمان مذکور بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل بروجن با اشاره به انجام ۳۵۰۰متر مکعب ریزش برداری، ۴۵۷۵ مورد پاک سازی سطوح جاده ها و ۶۰۰ کیلومتر پاک سازی گفت: در این اداره همچنین ۱۵۰ مورد سرویس و نگهداری و ۳۰مورد تعمیر جزئی ماشین آلات راهداری انجام شده است.

برچسب‌ها: