شناسهٔ خبر: 120954 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست‌های تخصصی-آموزشی راهداری زمستانی

اکبری نشست‌های تخصصی- آموزشی، در حال حاضر به صورت مستمر در سطح معاونان راهداری وروسای ادارات شهرستانها در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، رضا اکبری معاون راهداری این سازمان در گردهمایی عملیات راهداری زمستانی معاونان راهداری ادارات کل استانها و روسای ادارات شهرستانهای استانهای آذربایجان شرقی ، البرز ، تهران ، زنجان ، قم ، قروین ، گیلان و مازندران که با حضور مشاور ریاست سازمان در مطالعات راهبردی وجمعی از مدیران کل ستادی برگزار شد ، با اعلام این مطلب افزود: تدوین و پیاده‌سازی برنامه‌های دقیق خدمات‌ رسانی و اجرای طرحهای راهداری زمستانی از سوی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تمامی استانها مورد تاکید است که این امر به ویژه در استانهای حلقه اول راهداری کشور و در ۱۰ محور شریانی و پرتردد منتهی به تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

اکبری خاطر نشان کرد : به رغم وجود مشکلات موجود در زمینه کمبود نیرو و مسایل معیشتی راهداران و همچنین مشکلات اعتباری این حوزه ، تلاش‌ شبانه روزی همچنان در جهت ارتقای خدمات‌رسانی به کاربران جاده ها و کسب حداکثری رضایت مردم در اجرای طرحهای راهداری مورد اهتمام است .

اکبری همچنین خاطر نشان کرد :توجه به پیش بینی های هواشناسی ، تجهیز و آمادگی ماشین آلات سبک وسنگین راهداری ، حضور در جاده ها به ویژه درشبهای بارش در مواقع نارنجی و قرمز ، هماهنگی با پلیس راه ، همراه داشتن وسایل الزامی برای خدمات رسانی در گشتهای راهداری ، لزوم انعکاس فعالیتها و اقدامات راهداران از طریق رسانه های استانی مورد تاکید است .

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهار داشت :با توجه به آغاز فصل بارش‌ها و با هدف ارتقای خدمات راهداری در این ایام، تجهیز تیم‌های راهداری به لوازم مورد نیاز و اضافه کردن کابین به خودروهای راهداری در دستور کار قرار گرفته است .

وی گفت :در این راستا ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان‌ها با تدوین و پیاده‌سازی برنامه‌های دقیق خدمات خود را به نحو مطلوب و مورد انتظار ارائه کنند و همچنین ضرورت هر چه فعال‌تر شدن روابط عمومی ادارات راهداری سراسر کشور و انعکاس خدمات راهداری به مردم حایز اهمیت است .