شناسهٔ خبر: 121003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

جابه جایی بیش از یک میلیون نفر مسافر از استان ایلام طی ۸ ماه گذشته

پایانه مسافری غرب مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: طی هشت ماهه سال جاری بیش از یک میلیون و ۵۱۲ هزار نفر مسافر از مبدأ استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جا به جا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت : در بازه زمانی یاد شده (هشت ماه سالجاری) بالغ بر یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۵۲ مسافر درون و برون استانی از طریق ۱۳۱ هزار و ۶۱۲ سفر توسط ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در سطح استان به مقاصد درون و برون استانی انجام شده است.

وی افزود: نسبت جا به جایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰درصد افزایش و نسبت کل تعداد سفر نسبت به مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و شرکت های مسافربری و تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکتی، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین طی این مدت ۳۳ میلیون و ۹۹ هزار و  ۶۷۳ تردد سایل نقلیه در جاده های ارتباطی استان ثبت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.