شناسهٔ خبر: 121030 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراوه تپه:

راهداری ضربتی راههای مراوه تپه درحال اجراست

راهداری گلستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراوه تپه از اجرای راهداری ضربتی در طول ۳۴۰ کیلومتر از راههای این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در طول ۶ راه اصلی، فرعی و روستایی شهرستان درحال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، یوسف مرگان افزود: محورهای اصلی و فرعی مراوه تپه به کلاله، مراوه تپه به داشلی برون و چاتال به گلیداغ، محورهای روستایی مراوه تپه به قازانقایه و قرناوه به گلیداغ راههایی است که راهداری ضربتی در آنها اجرا شده است.

به گفته وی، در این محورها ۱/۳ کیلومتر لکه گیری با آسفالت گرم ، ۶۵ کیلومتر شانه سازی ورفع افتادگی شانه راه ، ۸۵ تن لکه گیری با رودمیکس جهت پر کردن چاله های سطح جاده انجام شده است.

مرگان اظهارداشت: ۲۱۵ کیلومتر احداث و اصلاح قنوها و اصلاح و بهسازی گاردریل در ۵ نقطه از دیگر فعالیت های اجرا شده در طرح راهداری ضربتی است و اصلاح و بهسازی گاردریل ها، رفع مشکلات روشنایی و تنقیه پل ها نیز از فعالیت های دیگری است که بطور مستمر در راهها درحال انجام است.

وی ادامه داد: ثبت فعالیت های روزانه راهداری در سامانه های مرتبط، تعمیرات ماشین آلات، فعال بودن گشت راهداری در حوزه استحفاظی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راهها هم جزو فعالیت های مستمر این طرح به شمار می رود.