شناسهٔ خبر: 121082 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار انجام خواهد شد؛

آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی در جیرفت

آسفالت خاتون آباد معاون راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی آسفالت ۱۲و نیم کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) معاون راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری جنوب کرمان در حاشیه بازدید از اجرای عملیات آسفالت محور روستایی خاتون آباد_جهاد آباد در بخش مرکزی جیرفت گفت: طول این محور ۲ و نیم کیلومتر و اعتبار آن ۳ و نیم میلیارد تومان است که نتیجه آن بهره مندی ۶۰ خانوار از راه مناسب است.

بهره مندی ۵۰۰ خانوار از راه مناسب

اکبر سلیمانی افزود: آسفالت ۱۰ کیلومتر از راه های روستایی بخش اسماعیلی جیرفت نیز برای بهره مندی ۵۰۰ خانوار با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در دستور کار است که پیمانکار آن انتخاب شده و پس از اتمام آسفالت خاتون آباد_جهادآباد عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

راه مناسب روستایی و افزایش رونق اقتصادی

وی با بیان اهمیت ساخت ، بهسازی و آسفالت راه های روستایی برای تردد مناسب مردم و روستاییان گفت: درصدد هستیم با ساخت و بهسازی راه های روستایی در جنوب کرمان ضمن بالا بردن انگیزه ماندگاری در روستاها مهاجرت معکوس را رقم بزنیم که قطعا نتیجه آن افزایش تولید و رونق اقتصادی را در منطقه در برخواهد داشت.

وی از تلاش شبانه روزی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای خدمت رسانی بهتر به مردم گفت و افزود: اداره کل راهداری جنوب کرمان با نیروهای جوان و دارای انگیزه ، با برنامه و هدف مشخص بصورت جهادی و با تلاش مضاعف در حال خدمت به مردم جنوب کرمان هستند .