شناسهٔ خبر: 121090 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود:

نقش راهداران در ارتقای ایمنی جاده ها انکار ناپذیر است

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در نشست صمیمی با راهداران محور کوهستانی سوادکوه و خانواده هایشان اظهار کرد: نقش راهداران در ارتقای ایمنی جاده ها انکار ناپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران،حسن جهانیان در نشست با خانواده راهداران محور سواد کوه به نقش راهداران در ارتقای ایمنی اشاره نمود و گفت: تلاش مجاهدانه راهداران در روزهای سخت و برفی ستودنی است.

وی از راهداران به عنوان بازوان پر قدرت افزایش ضریب ایمنی جاده ها یاد کرد و افزود: برنامه ریزی های شبکه راهداری استان به ویژه برنامه ریزی برای حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان از درجه بالایی از اهمیت و حساسیت برخوردار است.

جهانیان اظهار داشت : با توجه به برنامه ریزی و تصمیات صورت گرفته ، نشست مذکور برای اولین بار بدین شکل در مجموعه خانواده فهیم و بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام پذیرفته و امیدواریم با برنامه ریزی های هدفمند آتی بتوانیم این نشست ها را در  تمامی ادارات تابعه برگزار نماییم .

وی در ادامه به هدف اصلی مراسم مذکور اشاره و تصریح کرد : برگزاری نشست صمیمی با خانواده های راهداران با هدف تجلیل و قدردانی از زحمات شبانه روزی آنان و ایجاد بستری شاد و آرام در جهت تقویت روحیه کاری و نشاط جسمی و روحی این عزیزان  به اجرا درآمد.

جهانیان افزود : اجرای چنین برنامه هایی ، بستر مناسبی است تا خانواده های راهداران خدوم این مجموعه بیشتر از شرایط و موقعیت کاری همسران و پدران خود در جامعه آشناتر شوند و این آشنایی و اطلاع صحیح  می تواند نقش تاثیرگذاری را در روند کاری آنان ایفا نماید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خاتمه تصریح کرد : با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی در کشور ، اقدامات گوناگونی در قالب های فرهنگی ، هنری و ورزشی در جهت ایجاد نشاط و روحیه بخشی کارکنان و خانواده های محترم آنان برنامه ریزی شده است.

گفتنی است اجرای برنامه های متنوع و شاد فرهنگی و هنری توسط هنرمندان برتر استان از دیگر برنامه های این مراسم بود.