شناسهٔ خبر: 121100 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نخبگان و استعدادهای برتر فارغ التحصیل دانشگاه‌های کشور از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

آزمایشگاه خاک گروه نخست نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاه‌های کشور با حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن آشنایی با توانمندی‌های شرکت از بخش‌های مختلف شرکت بازید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز شنبه ۱۲ آذر بیش از ۴۰ نفر از نخبگان و استعدادهای برتر فارغ التحصیل دانشگاه‌های کشور با هماهنگی بنیاد ملی نخبگان و سازمان اداری و استخدامی با هدف اصلی «آماده‌سازی و ارزیابی نخبگان برای ورود به بدنه دولت»، « آشنایی نخبگان با ساختار کلان دولت، نظام اداری، قوانین و مقررات مرتبط»، « شناخت چالش‌های نظام اداری و نزدیک‌کردن نگاه نخبگان به واقعیت‌های موجود»، « آشنایی با دستگاه‌های اجرایی» و « نحوه مدیریت کشور» و آشنایی با مشکلات دستگاه‌های کشور و ارتباط صنعت و دانشگاه برای حل مشکلات و همچنین جذب در دستگاه‌های اجرایی از بخش‌های مختلف آزمایشگاهی و مدیریتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وزارت راه و شهرسازی بازدید کردند.

 در این بازدید خدایار روان‌بد معاون توسعه و مدیریت منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بنا بر تأکید مقام معظم رهبری در خصوص به‌کارگیری نخبگان در دستگاه‌های اجرایی و نیز تأکید ریاست محترم ‌جمهور بر جذب نخبگان، این شرکت با همکاری بنیاد ملی نخبگان، سازمان اداری استخدامی و وزارت راه و شهرسازی آمادگی پذیرش و جذب نخبگان را در سراسر کشور دارد. 

وی افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان بوده و با هدف ارتقاء کیفیت و ایمنی پروژه‌های عمرانی همواره نسبت به جذب نیروهای توانمند و نخبه اقدام کرده و طبق قانون آمادگی جذب نیروهای نخبه را در بخش‌های مختلف و حداکثر ۳ نیرو در مراکز استان‌ها را در سراسر کشور دارد.

در ابتدای این جلسه نیز فرهاد احمدنیا معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: برای رسیدن به رشد، توسعه و تعالی هر کشور به نیروهای جوان، نخبه، مستعد، خلاق، متعهد و دلسوز تلاشگر نیاز است و خوشحال هستیم که امروز شرکت آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک میزبان نخبگان و نفرات برتر دانشگاه‌های سراسر کشور است.

احمدنیا با اشاره به تاریخچه و توانمندی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بیش از ۶ دهه با هدف ارتقاء کیفی و ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در کشور راه اندازی شد و شکر خدا امروز با همت جوانان نخبه کمتر پروژه‌ای در کشور وجود دارد که اثری از نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در آن مشهود نباشد.

وی در ادامه گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در همه عرصه‌های علمی و مهندسی تلاش کرده نقش ارزنده‌ای در ارائه خدمات فنی و مهندسی داشته باشد و با طراحی نرم‌افزارهای بومی، بروز رسانی تجهیزات منحصربفرد مطابق با استانداردهای بین‌المللی خدمات ارتقاء کیفی خود را به پروژه‌های ملی و استانی متعلق به دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور ارائه کرده است.

به گزارش  شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در ادامه این مراسم نخبگان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آزمایشگاهی سئوال‌های خود را از کارشناس خبره آزمایشگاه مطرح و از نزدیک با توانمندی‌ها و چالش‌های شرکت آشنا شدند.

گفتنی است، این دوره به نام شهید مصطفی موسوی از شهدای نخبه این سازمان نام‌گذاری شده است و از ۶ تا ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و بازدید از دستگاه‎های اجرایی از وزارت راه و شهرسازی آغاز و در ادامه از دیگر وزارتخانه‌ها بازدید خواهند داشت.