شناسهٔ خبر: 121181 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۸ ماهه سال جاری صورت پذیرفت:

جایگزینی بیش از۲۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران

مازندران رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی مازندران در ۸ ماهه سال جاری بیش از ۲۰ کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مازندران، مهندس محسن یمینی عنوان کرد: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محورهای استان از جمله محورهای;کمربندی غربی قائمشهر ، آمل _ محمودآباد ،آمل _ بابل، قائمشهر _جویبار، ساری_قائمشهر ، کمربندی نکا ، محور سوادکوه و مناطق پرتگاهی محور هراز  به طول بیش از ۲۰کیلومتر اجرایی شد.

وی ارتقاء امنیت جاده ها را مهم ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و تاکید کرد : با توجه به تردد سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر در جاده های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات ، یکی از راه های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد : عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم ، آشکار سازی نقاط پر تصادف ، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست.