شناسهٔ خبر: 121188 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تکاب خبر داد:

انجام نزدیک به ۲۰ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راههای روستایی در شهرستان تکاب

فیلم تلاش راهداران تکاب-آذربایجان غربی  سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تکاب از انجام نزدیک به ۲۰ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راههای روستایی در شهرستان تکاب از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، صابر برهانی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تکاب گفت: در راستای حرکت جهادی آسفالت راههای روستایی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان، نزدیک به ۲۰ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راههای روستایی در چهار محور روستایی این شهرستان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه سال جاری انجام شده است.

وی از اتمام آسفالت ۸ کیلومتر از محور روستایی بدرلو - چهارطاق خبر داد و افزود : محورهای آسمان بلاغی به طول ۴.۳ کیلومتر ، عربشاه - سه راهی آی قلعه به طول ۷ کیلومتر و فیض آباد به طول ۰.۵ کیلومتر آماده آسفالت است.

برهانی در ادامه به برخی از اقدامات شاخص راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تکاب از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره نمود و گفت : در محور گردشگری تخت سلیمان - دندی ۲.۲ کیلومتر روکش آسفالت و ۸۰ تن لکه گیری آسفالت همراه با ۲۰ کیلومتر تسطیح و شانه سازی و نصب ۴۰ عدد تابلو و علائم ایمنی انجام گرفته است.

وی ادامه داد : در محور مائین بلاغ ۵  تن لکه گیری آسفالت و ۱۰ کیلومتر تسطیح و شانه سازی و نصب و تعمیر ۳۵ عدد تابلو و علائم ، در محور بیجار - تکاب ۲۰ تن لکه گیری آسفالت ، ۱۰ کیلومتر تسطیح و شانه سازی و نصب و تعمیر ۳۵ عدد تابلو و علائم و در محور روستایی یلقون آغاج ۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۵۰ تن لکه گیری آسفالت و نصب و تعمیر ۱۰ عدد تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.