شناسهٔ خبر: 121210 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بررسی چالش‌های فراروی بازاریابی ترانزیت در نشست کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت

بنادر کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت با حضور عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و نمایندگان دستگاههای دولتی و تشکل های بخش خصوصی و صنفی مرتبط با حمل دریایی و ریلی و اتاق بازرگانی، به میزبانی سازمان بنادر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت با حضور عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و نمایندگان دستگاههای دولتی و تشکل های بخش خصوصی و صنفی مرتبط با حمل دریایی و ریلی و اتاق بازرگانی، به میزبانی سازمان بنادر برگزار شد. در این نشست تخصصی که مدیران بنادر شمالی و جنوبی نیز به صورت ویدئو کنفرانس در آن مشارکت کردند، جلیل اسلامی، معاون امور بندری و اقتصادی بر اهمیت موضوع بازاریابی فعال و ایجاد تقاضای پایدار جهت ترانزیت از قلمروی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین بر لزوم بررسی چالش‌های فراروی بازاریابی ترانزیت از قلمروی کشور و شناسایی و تحلیل متغیرهای خرد و کلان تاثیرگذار بر آن نیز تاکید کرد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، در نشست کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت، آخرین وضعیت ترانزیت از طریق بنادر بررسی و تکالیف دستگاههای ذیربط دولتی در رابطه با توسعه ترانزیت در برنامه هفتم توسعه ، بحث و تبادل نظر شد.