شناسهٔ خبر: 121260 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

انجمن شرکت‌های هواپیمایی:

انتخاب بذرپاش فرصت مغتنم وزارت راه و شهرسازی است

بیانیه در بیانیه انجمن شرکت‌های هواپیمایی، انتخاب مهرداد بذرپاش در تصدی وزارت راه و شهرسازی، فرصت مغتنم این وزارتخانه عنوان شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بیانیه انجمن شرکت‌های هواپیمایی  انتخاب مهرداد بذرپاش در تصدی  وزارت راه و شهرسازی، فرصت مغتنم این وزارتخانه عنوان شده است.

در متن این بیانیه که  در حمایت از مهرداد بذرپاش، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در دولت سیزدهم صادر شده است، چنین آمده است:

"صنعت حمل و نقل هوایی کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیرغم نقش تاثیر گذار آن در گسترش عدالت اجتماعی و رونق اقتصادی کشور سال‌ها مورد بی توجهی و غفلت تاریخی واقع شده درحالی‌که از سوی دیگر تحت تحریم‌های شدید استکبار جهانی قرار دارد نیازمند هدایت‌ها و حمایت‌ها و برنامه ریزی‌های استراتژیک و توجه ویژه ای به حل مشکلات صنعت حمل و نقل هوایی در زمینه های مختلف می باشد.

انتخاب جناب آقای مهرداد بذرپاش برای تصدی مسئولیت وزارت مهم و تاثیرگذار راه و شهرسازی از سوی رئیس جمهور محترم بارقه امیدی برای برون رفت صنعت حمل و نقل هوایی از وضعیت فعلی ایجاد نموده است. جوان بودن، توجه ویژه به علم و پژوهش و مسئولیت پذیری، موفقیت در عرصه های مدیریتی قبلی و اعتماد مسئولین نظام به ایشان فرصت مغتنمی را برای وزارت راه و شهرسازی ایجاد می‌نماید.

تداوم اجرای قوانین برنامه پنجم و ششم توسعه، اصلاح ساختار صنعت حمل و نقل هوایی، استفاده از افراد متخصص و امین، توجه به نوسازی ناوگان هوایی کشور و ایجاد فضای رقابتی و گسترش بخش خصوصی از اهم برنامه هایی است که انتظار می رود جناب آقای بذرپاش جهت رفع چالش های این صنعت در دستور کار قرار دهد.

علی‌هذا از کلیه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استدعا دارد با در نظر گرفتن شرایط حساس کشور و اهمیت ویژه این وزارت خانه با رأی قاطع به خدمت‌گذار متعهد و متخصص جوان جناب آقای مهرداد بذرپاش بعنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعتماد خویش را ابراز نموده و فعالین کسب و کار و حمل و نقل هوایی کشور را در ادامه خدمات خود به مردم عزیر و شریف ایران یاری و مساعدت نمایند."

انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران
 انتخاب بذرپاش فرصت مغتنم وزارت راه و شهرسازی است