شناسهٔ خبر: 121302 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی خبر داد؛

پاسخگویی به شهروندان در میز ارتباطات مردمی در نمایشگاه حمل‌ونقل

قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از برپایی میز ارتباطات مردمی در نمایشگاه حمل‌ونقل،‌ لجستیک و صنایع وابسته با حضور نمایندگان ارتباطات مردمی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برای اولین بار خبر داد.

وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل،‌ لجستیک و صنایع وابسته از 27 تا 29 آذرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گفت: ارتباط نزدیک اعضای دولت با مردم به منظور آگاهی از مشکلات آن‌ها و اهتمام در رفع آن همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است،‌ به همین منظور میز ارتباطات مردمی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در تمامی ساعات اداری به صورت حضوری یا از طریق پست الکترونیکی و تماس تلفنی برای خدمتگزاری به مردم فعال بوده است.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: این مرکزبا توجه به رسالتی که دارد، برای نخستین بار به برپایی میز ارتباطات مردمی در نمایشگاه حمل‌ونقل،‌ لجستیک و صنایع وابسته اقدام کرده است.

وی افزود: نمایندگان ارتباطات مردمی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در حوزه حمل ونقل برای پاسخگویی در غرفه این میز استقرار خواهند یافت تا پاسخگوی مشکلات شهروندان محترم باشند.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه به عملکرد اداره ارتباطات مردمی در ۸ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت:‌ تعداد پاسخگویی به تلفن ارباب رجوع و تماس‌های کارشناسان در این مدت به ۱۱۲ هزار و ۸۰۸ عدد رسیده است.

وی ادامه داد: طی ۸ ماهه ابتدای امسال تعداد ۵ هزار و ۶۵۴ نامه درخواست‌های مردمی به معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل راه شهرسازی استان‌ها ارسال شده است.

به گفته قربانی ۹۷ دیدار و پاسخگویی حضوری به ارباب رجوع طی این مدت در تمام حوزه های راه و شهرسازی انجام شده است.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تعداد درخواست‌های مردمی که از طریق پست الکترونیکی ارتباط مستقیم با وزیر ارسال شده است، ۷ هزار و ۴۳۲ عدد اعلام کرد و گفت: ۳ هزار و ۹۲۸ گزارش از ملاقات مردمی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها در این مدت تنظیم شده است.

گفتنی است، نمایشگاه حمل‌ونقل،‌ لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.