شناسهٔ خبر: 121450 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت معاون وزیر راه و شهرسازی به مناسبت درگذشت مهندس رستم قاسمی

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پی درگذشت مهندس رستم قاسمی پیام  تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پی درگذشت مهندس رستم قاسمی پیام  تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
شنیدن خبر درگذشت مجاهد نستوه و مدیر توانا و انقلابی  یاردیرین و نزدیک حاج قاسم سلیمانی مرحوم مهندس رستم قاسمی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

بی شک مجاهدت‌های بی وقفه این سرباز امام و رهبری برای اعتلای سرزمینمان ایران و خدمات بی منت و تلاش‌های مخلصانه ایشان در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی توشه‌ای گران‌سنگ برای سفر آخرتشان خواهد بود.

افتخار همکاری نزدیک با این یادگار دوران دفاع مقدس در وزارت راه و شهرسازی تجربه‌ای ارزشمند بود که برای همیشه در ذهن اینجانب به یادگار خواهد ماند. قطعا  دعای خیر مردم ساکن در محلات هدف شرکت بازآفرینی شهری ایران بخاطرحمایت های ویژه ایشان از موضوعات محرومیت‌زدایی در بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشینی به ویژه اتمام ۲۵۵ پروژه مدرسه، درمانگاه و مراکز فرهنگی ورزشی در محلات کمتربرخوردار حاشیه شهرها و آسفالت بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر طول معابر خاکی محلات مذکور در یکسال گذشته و تامین منابع برای پرداخت تسهیلات به بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی در حال نوسازی همراه و قرین روح ملکوتی این عزیز سفرکرده خواهد بود.

به نوبه خویش این فقدان را که همزمان با سالروز شهادت دخت گرامی نبی اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) به وقوع پیوسته به خانواده معظم ایشان و همه دوستان، علاقه‌مندان و همکاران آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از پیشگاه خداوند متعال مسئلت دارم.