شناسهٔ خبر: 121515 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی:

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها درگذشت مرحوم رستم قاسمی را تسلیت گفت

رستم قاسمی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی درگذشت مرحوم رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه‌خبری وزارت راه و شهرسازی  حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی درگذشت مرحوم رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

 متن پیام به این شرح است:
"انالله و انا الیه راجعون
درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی، مرحوم رستم قاسمی، به یقین دولت مردمی به ویژه مدیریت و کارکنان وزارت راه و شهرسازی را اندوهگین ساخته است.
ایشان تا واپسیسن روزهایی که سکان هدایت این وزارتخانه را در دست داشتند، با وجود شدت بیماری صعب‌العلاجی که گرفتار آن شده بودند، نهایت سعی و تلاش خود را برای هدایت و راهبری این وزارتخانه انجام دادند.
اینجانب از طرف مدیران و کارکنان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درگذشت این مدیر انقلابی و انسان شایسته را به جناب آقای دکتر بذرپاش، وزیر جدید راه و شهرسازی و همچنین خانواده بزرگ این وزارتخانه و عموم مردم حق‌شناس ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان خواستار آرامش و غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای خانواده محترم‌شان هستم."