شناسهٔ خبر: 121566 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل شهرسازی لارستـان خبر داد: 

فرصت ثبت نام مجدد برای جاماندگان طرح نهضت ملی مسکن

نهضت ملی مسکن سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل شهرسازی لارستـان از فراهم شدن فرصت ثبت نام مجدد برای جاماندگان در طرح نهضت ملی مسکن در ۵ شهر حوزه استحفاظی این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، شهرام میرزایی سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل شهرسازی لارستـان اظهار کرد: در شهرهای علامرودشت، خوزی، جویم، عمادشهر و اشکنان که دارای ظرفیت مازاد زمین بودیم تا سقف ظرفیت زمین تامین شده، هم اکنون ثبت نام برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از طریق سامانه ثبت نام به نشانیsaman.mrud.ir آغاز شده است.

وی افزود: بر این اساس در شهرهای علامرودشت ١٠٠ واحد، اشکنان ١٠٠ واحد، خوزی ٥٠ واحد، عمادشهر ١٠٠ واحد و جویم ٣٠٠ واحد ظرفیت خالی برای ثبت نام وجود دارد و با توجه به رویکردهای اخیر وزارت راه و شهرسازی، مهلت زمانی برای ثبت نام نهضت ملی مسکن تعیین نمی‌شود و در واقع نام‌نویسی تا تکمیل ظرفیت بر مبنای تعداد اعلام شده ادامه خواهد داشت.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستـان یادآور شد: متقاضیان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن و افراد تحت سرپرستی باید فاقد زمین مسکونی و یا واحد مسکونی باشند و متقاضی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد. همچنین باید متاهل و یا سرپرست خانوار باشد.

به گفته میرزایی، زنان مجرد بالای ۳۵ سال سن و مردان مجرد بین ۲۳ سال تمام تا ۴۵ سال به شرط ارائه تعهد نامه محضری در خصوص ارائه سند رسمی ازدواج در زمان واگذاری واحد امکان ثبت نام را دارند.

وی ادامه داد: سابقه‌ سکونت حداقل ۵ ساله در شهر مورد تقاضا از دیگر شروط ثبت نام است.