شناسهٔ خبر: 121583 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان به مناسبت درگذشت وزیر راه و شهرسازی

مرحوم رستم قاسمی هادی رحمانی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان در پیامی، درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس کشور را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، متن پیام  هادی رحمانی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان به مناسبت درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی به شرح زیر است:


                                                                    بسم الله الرحمن الرحیم

                            وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ المُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر غم انگیز وفات سردار رشید اسلام، خدمتگزار راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یادگار هشت سال دفاع مقدس، وزیر فقید راه و شهرسازی، زنده یاد رستم قاسمی که در اثر تحمل درد و رنج بیماری، دار فانی را وداع گفتند،موجبات تالم و تاثر جامعه بزرگ راه و شهرسازی و عموم مردم را فراهم نمود.

آن مرحوم در حیات طیبه خویش همواره نیرویی تلاشگر و دارای روحیه بسیجی بود که هم در عرصه دفاع از کیان این سرزمین و هم در میدان کار و تلاش با پذیرش مسئولیت های سنگین، همواره با صلابت و ایمان راسخ، با تمام توان و همت، در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر و پابرجا بود.

از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی و هم نشینی با ابرار و صلحا و برای بازماندگان محترم صبر، سلامتی و طول عمر از درگاه خداوند متعال خواهانم.