شناسهٔ خبر: 121586 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان اداره کل راه وشهرسازی گیلان برگزار شد

گیلان- اختتامیه مسابقات ورزشی مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته بسیج کارکنان راه وشهرسازی گیلان با حضور هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان، معاون توسعه مدیریت ومنابع و اعضای تیم ها و ورزش دوستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان با گرامیداشت هفته بسیج، به جایگاه بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج در تمام آحاد کشور وجود دارد و در واقع همه مردم کشورمان دارای روحیه بسیجی اند و به نوعی علاقمند به کشور و نظام بوده و بدنبال حفظ ارزش های مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی در پایان به اولویت های اصلی خود برای فراهم کردن رفاه کارکنان تاکید کرد و گفت: برنامه های ویژه ای برای فراهم کردن رفاه کارکنان در نظر داریم که برای تحقق و عملیاتی کردن آن و ارتقاء شغلی کارکنان باید تلاش مضاعفی کرد.
گفتنی است : در فینال رشته فوتسال تیم ساختمان شماره دو اداره کل با برتری مقابل تیم ساختمان‌ شماره یک اداره کل مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد و در دیدار رده بندی تیم نقلیه با پیروزی ۵بر ۴ برابرحریف خود عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
در رشته بدمینتون برادران، آقایان مجتبی شالچیان، هادی فتحی و کیومرث فولادمهر و در رشته بدمینتون بانوان،خانم ها معصومه عسکری، لیلا رویتوند و مونا پورفرج به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
و در رشته تنیس روی میز برادران، آقایان محمدعلی سلمانی، قربانعلی گودرزوند و ولی اله جمالی و در رشته تنیس روی میز بانوان، لیلا رویتوند، معصومه عسکری و نسا مشخ به ترتیب عنوان اول تا سوم را از آن خود کردند
همچنین در رشته دارت برادران، آقایان قربانعلی گودرزوند، سجاد اعتمادی و محمدحسین ملماسی و در رشته دارت بانوان خانم ها لیلا عبدی پور، آزاده اشجاری و زهرا جعفری به ترتیب مقام های اول تا سوم را تصاحب کردند.
گفتنی است؛ این دوره از مسابقات دررشته های فوتسال، بدمینتون، تنیس روی میز و دارت در بخش بانوان وآقایان برگزار شد و در پایان از تیم ها و نفرات برتر این رشته ها با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تجلیل بعمل آمد.